Selånger marknad

I går var Cissi och jag på selånger marknad och trängdes med en massa annat folk. Jag lyckades till och med köpa det som jag kom dit för: en hög med strumpor. Få saker är så otroligt tråkiga att lägga pengarna på som att köpa stumpor!! Men nu är det gjort så nu slipper jag de ett bra tag framöver. Jag gjorde oxå ett impulsköp på hela 40kr,  ett halsband med en stor ödla som jag blev förtjust i. Återstår att se om den kommer ligga bortglömd eller bli välanvänd.

I dag har jag inte gjort mkt alls, det regnar så det var inte så roligt ute. Tycker att den här bilden av katten visar rätt tydligt vilket tempo det är i dag...



Sova under lampan är mysigt =)



Min ödla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0