Vakuum...

Just nu är det inte många dagar kvar tills skolan börjar, det känns faktiskt väldigt välbehövligt. Senaste två veckorna har jag varit otroligt passiv och typ inge gjort något alls på dagarna. Så lite aktivitet och få engagera lite hjärnceller blir nog rätt välbehövligt efter den här vakuumperioden.

Till helgen ska jag gå som fotfolk på Katrin Wallberg-kursen i Lögdö, och sen, minns inte nu när det var, men sen så ska jag även gå som fotfolk och titta på Birgitta Järnåker. Det ska bli riktigt riktigt roligt! Henne har jag aldrig sett tidigare.
Det känns viktigt just nu med lite olika influenser. Det verkar som att jag med min häst nu vart för enkelspårig och av någon underlig anledning slutat att använda min egen hjärna! Vilket är mystiskt med tanke på att jag alltid gått min egen väg och verkligen använt min hjärna under alla år tidigare. Förvirrat.
Men medvetenhet är första steget till förändring så förhoppningsvis nu då...

Längtar smått ihjäl mej på att sadeln ska komma, har väntat i två månader nu, men nu är den nog snart på gång!
Väntar på en Star Trekk Espaniola De Lux. En bomlös, specialbeställt kort (S0) och med de tjockare panelerna. Sadeln har ett utbytbart koppjärn i framvalvet.

Ser ut såhär, dock är det inte det här exemplaret..


Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Elegant ;)

2010-08-26 @ 00:20:40
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0