AR bilder

Jag har varit och tittat på AR-lägret på Lögdö bruk för Katrin Wallberg. Det var jätteroligt att få se, och stort tack till Carina Brunnström som ringde mej så att jag åkte dit. Kanonkul :D Blir inspirerad och vill rida på en gång!

Jag tog några bilder, var tyvärr inte så duktig att jag fotade på alla, utan bara lite lite grann blev det. Jag får skylla på att det var så varmt att stå i solen och  sen så är det som ni ser på bilderna fruktansvärt frustrerande att fota med våran pocketkamera då det bara blir skitbilder och suddigt. Jag vill ha systemkamera!! Men ni får hålla till godo..


Gunnel Bylund och Skifa


Gunnel Brydolf och Landi




Lisa Österlund och Lukas, vars galopparbete tyvärr inte fastnade på bild!



Jättetrevlig tjej som jag tyvärr inte minns namnet på, skäms Linnéa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0