Birsta

Idag bar det av till Brista, gick säkert tio varv runt runt i alla butiker. Måste erkänna att det är ju jättebra att det är massor med rea, men jag har svårt att hitta nånting över huvud taget! Alla kläder är bara i en hög och folk rafsar och river som gamar. Herre gu!

Tillslut hittade jag i alla fall en vit så kallad farfarströja som jag är jättenöjd med. Köpte ett linne att ha under oxå för den va lite genomskinlig.

Jag har fått besked från Csn att jag får pengar till hösten, så nu kan jag handla lite igen och inte snåla så hysteriskt för att jag inte vetat när nästa gång jag skulle få pengar skulle bli. Konstig mening.

När jag kom ut till Bettan igen så var hon så fruktansvärt varm att jag drog ner alla fönsterna och svor. Snubben som stog några bilar bort såg frågande ut vad jag stog och svor över xD
 Tur att Bettan har bra högtalare i alla fall, det överväger...lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0