Långpromme

Jag grubblar fram och tillbaka över vad jag vill gå för utbildning efter basåret. Grubblar å grubblar så att i dag satt jag hela dan framför datorn och kollade på olika utbildningar, blev totalt nersegad, förslappad och styrkeslös. Do not try this at home.

För att bryta detta koma så tog jag mej en promenad. Gick bort förbit den finaste gården som finns på hela Alnö, minst, en vad jag tycker riktigt drömgård. Den ligger i korsningen i Pottäng, vill ha! Sen så traskade jag vidare mellan fårhagarna och typiskt mej då så var jag ju tvungen att bräka lite åt fåren när dom bräkte på mej.

Det jag inte räknade med var effekten jag fick, alla fåren bräkte och rusade därifrån! Jag måste ha bräkt någonting hemsk, typ; -Spring vi kommer dö!!

Jag var ute i över 1.5 timme, och på slutet fick jag skavsår på hälen, så då tog jag av mej skona och spankulerade barfota. Måste ha sett ganska roligt ut. Det var en utländsk semesterfirare som åkte förbi och dom funderade nog en hel del på vad det var för stackare mitt ute på en lång väg xD Men då anade dom inte att mamma skulle komma med Bettan och plocka upp mej.
Det var väldigt hjärnrensande (kan man säga så?) att gå i alla fall.

Nu ska jag käka lite godis tror jag =)

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Jag vet det funkar prima att gå :)

Men hm vilken gård i Pottängskorsningen, travgården?

Om vi säger att man står mitt i korsningen men näsan på vägen mot kyrkan förbi anna-karin sporton, vart är gården då? finns ju gårdar överallt :P

2010-07-24 @ 12:42:46
URL: http://emblems.blogg.se/
Postat av: Linnea

Om du står som du säger så är gården ute på ängen bakom vänster axel ;)

2010-07-25 @ 14:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0