Om man tränar lite..

Nu har jag gått och blitt sjuk igen! Herre gu alltså, räckte det inte med att hosta i över en månad?!
Halsen gör ont hela vägen in i nacken och är full med blåsor. Mormor har halsfluss så kanske är det henne jag ska skylla på. Gnäll gnäll!

Missan fick i alla fall bege sig till katthimlen i går. Symtomen på Hugur trodde veterinären var  för små för att vara fång i alla fall så det var ju bra. Nu har han bara den vanliga gamla klådan då :P

I går tog farmor och farfar och jag en tur till Bjuråker, vi kollade på Bror-Eriks konst och käkade lunch på ett berg som jag inte minns namnet på, börjar på A.. (gissar på Avholmsberget) där det i alla fall var sjukt storslagen utsikt över Dellensjöarna. det var roligt =)

Så har jag målat litegrann igen. Det börjar rycka i den kreativa ådran nu när det gått nån månad sen jag slutade på estetiska programmet. Det är jätteroligt att jag känner mej inspirerad igen, tycker att det var länge sedan jag var de, va så fullproppad av konstnärliga uttryck under utbildningen att jag aldrig själv tog initsiativet att måla nåt.
Roligt så länge det varar, om man faktiskt tränar lite så kommer det ju tom. bli snyggt ;)





Målade på ett pylleblock som är kanske 7cm långt.


Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Snyggt! Kul med inspiration :)

Skönt att det inte var fång

2010-07-18 @ 14:26:27
URL: http://emblems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0