Rabarberpaj!

Nu vankas det rabarberpaj! Blev så sugen på det så nu tog jag och bakade en smuldegs-rabarberpaj. Mums!
Precis nu när jag skrev det kom jag på att jag inte vart ner till farmor och ätit rabarberkräm i år! Att jag missat de! De måste jag gå ner och tigga till mej snart ;)
Men nu blir det paj, då blir pappa glad oxå som snickrar på våra nya fönster och altandörr.

Nu här på kvällen så hade jag ett flow och verkade både Ómis bakhovar och gets alla fötter.
Det gick undan med versta farten och jag hade verkat alla tre getterna på kanske en kvart max max 20min. Som versta proffset. Jag behöver inte gå nån eftergymnasial utbildning jag kan ju helt enkelt börja verka getter i stället, and do that for a living xD Klippa kan jag oxå . Köng!

Har börjat se mej om efter studiematerial nu i alla fall inför basåret till hösten, eller basår och basår men Fysik A+B, Kemi A och Matte E i alla fall. Mer som ett tekniskt basår. Det vore ju trevligt att hitta några bättre begagnade böcker för att komma lite billigare undan.

Hm, det var nåt mer jag tänkte skriva om...    nä, det föll bort, så då var det nog inte så viktigt.

Må gott!

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Sv: Ja vist är dom :D

2010-07-11 @ 16:20:29
URL: http://emblems.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hello



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2010-07-11 @ 18:11:14
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: EmbLeM

Sv: Meh klart hon ska vara pepp. Lill-Spookie sitter här just nu i min v'nsterhand och följer högerhanden över tangenterna med blicken :P

2010-07-13 @ 23:21:42
URL: http://emblems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0