Sängbestyr

Min kropp har börjat säga ifrån totalt mot min säng. Har av någon aldedning aldrig bytt upp mej från en så där enkel madrass som är i typ skummgummi och tio cm tjock. Vaddå ? Det har ju funkat xD
Men nu är det slut på de, får ont i ryggen och axlarna. Ni vet den där bilden där en kvinna ligger i en säng på sidan och ryggraden är rak, var inte riktigt så. Hehe. Snarare så ligger jag på sidan som ett litet kollie hopknölat för att lyckas ligga bekvämt och för att få ner midjan i madrassen. Det är inte att rekomendera. Do not try this at home.
 
Men efter två dagar i Birsta så har jag hittat en sängmadrass på Sova som blev bra (alltså bra och inte snordyr). Så skulle jag beställa den så är det något så gräsligt som 4-6 veckors leveranstid (!) hjälp tyckte jag jag kan inte sova på soffan så länge!
Så jag fick hem en lånesäng! Haha köng xD Ligger som prinsessan på ärten.

Håller på att knarka sönder "från och med du" med Oskar Linnros. Sjukt bra låt. Länge sedan jag knarkade sönder en låt senast. Det gillas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0