Strandbesök

I dag tog jag med min lilla kusin Felicia till stranden, vi va ner till Släda två. Jag skulle ju ljuga om jag sa att det var varmt i vattnet, det isade inte men det va så att det gjorde lite ont upp i vaderna när man stor med fötterna i vattnet. Inte ens Felicia gick i mer än till knäna. Så vi solade och solade, åt bulle och petade i sanden.

Sen var vi ju såklart tungen att gå en sväng till vår båtplats och titta på jättestenen som pappa fått för sig att han skulle slå bort en bit av med släggan, och mycket riktigt låg där en rejäl klump i vattnet. Vilken jävla idé.
Då ville Felicia bada igen så vi gick bort till Släda ett och där var det faktiskt hör och häpna riktigt varmt i vattnet. Riktigt riktigt varmt var det där sanden som spolats ut av bäcken bildat ett grund vilket resulterat i små varma pölar. Mysigt!

Så där doppade sig Felicia men jag nöjde mej med att vada ut så långt shortsen tilllät.
Man blir sån när man blir gammal, kinkig.
Det ska vara varmt att bada annars får det vara.

Peppp-eli-pepp-pepp på morgondagens paddling. Ska bli så roligt med alla tjejerna igen :D En favorit i repris ;)
Dessutom så är det Lögdödagen där ute i morrn, så då kanske jag lyckas kika på lite AR-ryttare om vi har tid.
Tur jag har att alla tjejerna gillar hästar. Katching!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0