Söndagmorgon

Gårdagens kanotpaddling var okej, sällskapet var det inge fel på men, det var motvind och vi kom lixom ner mot havet och där var det blåsigt dvs. vågigt. Och inte var det lika mycket roligt att titta på heller.
Så nja, ska man paddla kanot där så ska man paddla ner till Lögdö och inte från Lögdö och ner.

Annars så kan jag meddela nåt som jag antar att dom allra flesta redan vet att det är sjukt varmt ute !!
Det är lixom så där varmt ute att man inte känner luften på kroppen, lite som att bada i vatten som har samma temperatur som ens egen kropptemperatur.
Så för att klaga lite så är det klibbigt klibbigt-å-varmt helat tiden -ÖVERALLT!
Det finns ingen sval plats. Då ska man gå ner å bada men det är ju havet, så det är ju inte dirket sådär övergeneröst med värme i vattnet.


Kortisonet verkar fungera ganska bra på Hugur, han har inte varit blodig på några dagar nu, han ligger dock fortfarande ner och kliar sig, men allt kliande verkar ha dämpat ner sig en hel del. Han har svällt av ordentligt och är med lite god vilja är han nästan bara "normalt" irreterad av flygfäna.

En bra sak är i alla fall att jag måste ge Hugur kortisonet varje morgon, så jag kliver nu upp halv nio varje dag.
Och i morse hände äntligen det som jag har väntat på, jag vaknade precis en minut innan klocka ringde!
Perfekt!!

Nä nu ska jag gå och äta frukost. Äta är sjukt överskattat när det är varmt ute, typ inget utom vattenmelon är riktigt gott :P
Men, äta bör man annars dör man!

En blid på morgon-frippan, och ja det är en lila tröja jag har på mej trots att jag inte gillar lilia, den du Cilia!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Men så är det min tröja också...

2010-07-15 @ 10:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0