Båtar båtar

Bloggens design är fortfarande mest en röra, men jag tror jag har hittat hur jag ska göra för att ändra det mesta. Så att pimpa den ordentligt får bli en anna dags projekt.

Själv så är jag nyss hemkommen efter en tripp med far och morbror med båten till Rödön och hälsa på några bekanta.
Tanken var att vi skulle åka halva släkten nästan i äkta Strandlund/Sandgren/Theoander-stil men den kära sjövärnskårsbåten Bryndolfina I behagade inte starta. Så våran gammla båt fick rycka in i stället.

Kan meddela att det blåste som satan på väg hem och den underdimensionerade motor hade det tufft i motvinden, men hem kom vi. Så nu är jag trött till tusen och ska sova.

Skepp o´hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0