Onsdagens mission

Dagens aktivitet består av att åka med Hugur till veterinären. Och ja det är nästan ett heldagsprojekt. Lite skillnad mot att ta katten under armen och åka till veterinären. Stora djur, stora besvär x) Haha men nästan så.
Hur som helst så ska vi se vad de har att säga om hans sommareksem. Om dom har något som kan lindra, är lite skeptisk och förväntar mej verkligen inte nåt underverk. Men värt ett försök i alla fall, får väl se om han får nå kortisonsprutor eller nåt liknade.
Som sagt, dagens projekt.

Sen så har jag fixat ihop nu så att hela tjejgänget ska ut och paddla kanot i Lögdö på lördag. Det ska bli superkul och det stog en STOR SOL på vädret på lördag i tidningen så förhoppningsvis blir det gräsligt varmt och soligt. Vilket är mycket bra, speciellt om det skulle råka bli några ofrivilliga dopp!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hmm de där med ofrivilliga dopp vet jag inte om jag gillar. rynkar pannan



Ska nog försöka sätta mig i kanoten där vi enbart är 2 så vi kan lyta över alla träd xD

2010-06-30 @ 22:17:11
URL: http://mountainman.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hahaha mm du får väl ha våtdräkten på Cilia så du inte frys om du skulle bli blöt xDxD

2010-07-01 @ 11:50:17
Postat av: Ida

Jätteroligt ska det bli :D

2010-07-01 @ 12:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0