Tenta tenat tentaa

I morgon blir en hektisk dag. Tenta, jaa på en lördag, på morgonen och fem timmar frammåt, eller ja, det beror ju lite på hur länge jag behöver sitta. Med tanke på mina matvanor så lär jag ju behöva ha med mej en hel säck med mat om jag ska sitta instängd i fem timmar...
På kvällen blir det overålsfest (oktoberfest) på kåren, de ska bli väldigt kul men jag misstänker att jag kommer att vara trött. Men men det är väl bara å ta på mustaschen mysa ner sig i någon soffa..

Tentaångestfronten då? Njaa alltså jag hade mer ångest för någon dag sedan, sähär nära  så har jag förlikat mej med tanken att jag intagit den mängd kunskap som jag kunnat och nu är det inget mer att göra åt. Så någon idiotpluggning så här sista kvällen blir det inte för mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0