Alla hästarna sover

I dag väcktes jag successivt dels av att katten skrek för att sen börja leka inne på mitt rum, plus att tvättmaskinen var i gång så att hela huvudkudden skakar och blomman i rummet vinkar åt mej när jag slår upp ögonen. Jag trodde faktiskt att jag skulle slippa en skakande huvudkudde när vi flyttade men ack så fel jag hade.

Morfar ska köra in mej till föreläsningen som börjar efter lunch i dag, mera kemi kemi kemi...
Men det är ändå cill med tanke på att jag bara har lektioner två till tre dagar i veckan och då oftast inte heldagar.
Jag tror faktiskt att förskylningen håller på att förlora sitt grepp, snart har jag nästan helt min röst tillbaka, vilket ju kan vara trevligt. Känna lukt kan oxå vara trevligt.

Jag fotade bara rätt ut genom vardagsrumsfönstret nu när jag klev upp, därav den dåliga bilden, men alla hästarna låg å dåsade och så Lilly längs till vänster i bild, fast hon ligger inte.
Lilly har jag dåligt samvete över, hon ser ut som en best och MÅSTE klippas. Fort! Måste försöka arrangera ihop mej med någon hjälpsam getklippar-själ...

Nu frukost nästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0