Händer?

I dag klev jag upp tidigt trots att det är lördag för att åka en sväng till Liden och titta på häst. Vi tankade i Indal och det var som å tanka i, jaa, vet inte, i ingenstans! Ingen skylt som sa vad macken hette, obemannat och med en handskriven lapp : Disel slut!. Dessutom var den övertejpad med silvertjep och det var allmänt, dött och sjabbigt.

Sov en stund på väg hem, på parkeringen vid Ica maxi. Trööött. Så var jag iväg för en stund sedan (efter ytterligare en stunds sovning) med Felicia så att hon fick köpa ett tvspel som hon sparat till. Duktig liten tjej som sparat sina godispengar så hon kan handla de hon vill ha i stället.

Till kvälls vankas en tur till kåren med Cissi och i morgon blir det till å bränna av några timmar plugg. Blir jag och några till som ska försöka trycka in 8 kap kemi i huvet. Sista veckan nu inna tenatan den 2 okt.
Oktober betyder också att jag snart fyller år, de är ju lite roligare å tänka på än tentan. Å så e de alla helgona. Och oktoberfesten den 2:a. Undra om de finns nåt kvar i skallen efter tentan så jag orkar gå... hmm ska grunna på de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0