Rubrik är tråkigt

Brynjar var som vanligt jätteduktig på lektionen =D Lugn och inte just tittig över huvudtaget, däremot så var det komplicerat för min hjärna. Det är den här attans innertygeln och jag sååå järna använder för att korrigera egentligen det mesta med när jag rider hästen böjd. Det är svårt att lära om och använda kroppen i stället. Komplicerat...

I går kväll blev det myspys (för att citera kommissionen) på Sidsjön tills solen gick ner bakom lägenhetslängan och det blev kallt! Då märks det att hösten är här. Mellanfest i Nacksta och kvällen slutade på kåren. Någon jävel hade dock roat sig med att lägga cyckelstället under framhjulet på bilen, så när jag skulle åka gick det inte så bra. Fick be om hjälp av en som kunde vålda lite starkare än mej så att det lossnade.
Note to yourself: ha inte cyckelstället på bilen på parkering i stan på lördag kväll.

Idag har jag inget att göra, är dock jätteglad att Cissi är hemma från Östersund nu för gott, längtar efter att få träffa henne och förhoppningsvis blir det i kväll, eller i morrn.
Fast egentligen om jag tänker efter så finns de en sak ja borde göra...

...klippa get.

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Sv: Vad det föreställer vet jag inte :P det är vattendroppar :P

2010-09-06 @ 17:47:39
URL: http://emblems.blogg.se/
Postat av: Emblem

Sv: Tack så mycket :)

Jo precis, ibland kan det vara bra att lixom glömma bort dom lite så att nästa gång man tar fram den ser man på den med andra ögon :P

2010-09-07 @ 13:10:24
URL: http://emblems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0