Slut på nollningen

Igår var det den avslutande sittningen på kåren och Gargamel fick pris som guldnolleklassen!!
Riktigt grymt! 
Så i går blev det ytterligare en riktigt rolig kväll på kåren, vet inte riktigt vad vi gjorde hela kvällen, men uppenbarligen var det nånting för jag var inte hemma förrn tre. Igen..

Hjärnan är något trött det märks för det går sjukt segt att klämma fram ett blogginlägg. En bra sak är att det regnar i dag så då är det okej att sitta inne och snora.

Jag som inte tänkte köpa ovve men nu  blir jag fan velig...
...jobbigt.

Så, sämsta inlägget ever. Grattis.

Kommentarer
Postat av: Emblem

köpa ovve?

2010-09-13 @ 11:17:37
URL: http://emblems.blogg.se/
Postat av: Linnea

Åverål alltså..

2010-09-15 @ 09:30:37
Postat av: Cissi

Haha ja jag funderade på om det var en hund du pratade om xD

2010-09-17 @ 14:17:36
URL: http://mountainman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0