Torsdag

Min sadel har kommit!!
Den verkar passa bra på Brynjar och jag sitter ytterst korrekt i den. Dock så är den rätt hård, öm i sittbenen efter först turen, men det går nog till sig. Det var ju första gången som den över huvud taget låg på en häst. Gräsligt snygg är den oxå.

Idag så har jag haft heldag med hela tre kemilabbar på rad. Räknandet på den sista tjafsade så jag blev otroligt trött i huvet och orkade knappt tänka en tanke till. Stavade fel på mitt eget namn när jag skulle lämna in papperet. Illa.
Hem och så fick hjärnan en massa kolhydrater -köpte hamburgare! Nam!

Idag så har jag gett nytt liv åt en gammal klänning som jag varit mycket förtjust i men som blivit för liten upptill (stl 34 :S) så nu rök armarna och den blev jättefin! Den är svart, svagt glansigt tyg med oglansigt blommmönster på.  Fyrkantig urringning och lite volang, lager på lager typ, i kjolen som slutar strax åvanför knäna. 
Jag har haft ett svart band hängande på garderoben i sådär en evighet nu som jag inte vetat vad jag skulle ha till men tänkt: att det blir nog bra att använda nån gång. NU passar de perfekt till att knyta i midjan. Visste väl att de skulle komma till nytta.

I morgon är det fredag och för första gången på några veckor nu så längtar jag lite till helgen. Inte för att något speciellt händer utan bara för att det är helg. Men först fredag. Nice. 
På söndag ska vi har Kemiplugg, det blir kul, eller jobbigt, eller urflippat. Det återstår att se. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0